czwartek, 27 października 2016

wegańskie nowości w Kauflandzie - haul


Moze już wiecie, a moze nie, ale Kaufland wychodzi na przeciw potrzebom wegan i wprowadza do swoich sklepów produkty wlasnej marki "Take it veggie", które są wegetariańskie i wegańskie! Uważam, że to super inicjatywa i bardzo cieszę się, że kolejny supermarket staje się przyjazny osobom na diecie roślinnej :) Co nowego znajdziemy w Kauflandzie? Z wegańskich produktów będą to smoothies, pasty kanapkowe (ok. 4 rodzaje o ile pamietam), tofu (naturalne, wędzone i a'la stripsy) oraz mleka roślinne (ok. 4 rodzaje). To nie wszystko, ponieważ seria "Take it veggie" zawiera w sobie również wegetariańskie produkty - żelki (które przez przypadek kupiłam, bo nie zauważyłam wosku pszczelego w składzie :( na szczęście ich nie zjadłam!:)), pizza (zawiera ser), wędliny (zawierają białko jaja i mleka), mielone tofu (zawiera białko jaja) i ser (jest zrobiony z normalnego mleka, ale zaw. podpuszczkę mikrobiologiczną). Wydaje mi się, że to wszystkie jak na razie dostępne produkty z nowej serii. Mam nadzieję, że z biegiem czasu będzie ich jeszcze wiecej oraz, że składy produktów wegetariańskich zmienią się na wegańskie! Zwłaszcza żelków... ;)) Mam dla Was filmik z mini haulem zakupowym z tego właśnie sklepu - jesli jesteście ciekawi na co skusiłam się z nowej oferty zapraszam do oglądania.
P.S. Kaufland nie sponsoruje tego wpisu :) Sama postanowiłam o tym napisać i polecić Wam te produkty, bo uważam, że jako weganie (lub wegetarianie) powinniśmy wspierać te inicjatywy, aby pokazać, że na rynku jest zapotrzebowanie na roślinne produkty, oraz że doceniamy starania producentów, którzy poszerzają swoje oferty. Jakie jest Wasze zdanie na ten temat? 


2 komentarze:

  1. Tofu jak i tempech można kupić po 20 zł. za 1.4 -1.5 kg.świeży paczkowany podobnie jak twaróg tzn. w przeźroczystej zgrzewanej foli czyli przynajmniej widać co jest w środku. Ciekawe jest mleko migdałowe przyznam, muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubimy mleko migdałowe - muszę wypróbować to z Kauflanda. Ostatnio odkryłam wiele nowości wzbogacających moją dietę np. zdrową wodę z filtra molekularnego z naturalną mineralizacją - mąż odkrył ten filtr i teraz gotujemy właśnie na wodzie z niego. Potrawy przygotowane na tej wodzie zyskały na smaku.

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o tym przepisie?

INSTAGRAM @plantbasedmartyna