wtorek, 19 grudnia 2017

wegańscy ulubieńcy listopada


Dawno nie było mnie na blogu, ale uniwersyteckie obowiązki całkowicie mnie pochłonęły :( Od 4 dni jestem jednak w Polsce i zostaję tutaj do 29 grudnia więc postaram się dodać nowe przepisy na bloga, a także przygotować jakieś nowe świąteczne receptory! Na razie jednak jako pierwsze zapraszam Was do obejrzenia ulubieńców z poprzedniego miesiąca. Jak zwykle przeważają produkty spożywcze, ale mam i dwa kosmetyki :) Dajcie mi znać, czy słyszeliście o którymś z tych produktów!



P.S. Jeśli chcesz być na bierząco ze wszystkimi filmikami jakie dodaje na mój kanał >>KLIK<< zachęcam do subskrypcji! :) Będzie mi bardzo miło jeśli dołączysz do subskrybentów mojego kanału :) Kliknij >>TUTAJ<< aby to zrobić!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co sądzisz o tym przepisie?

INSTAGRAM @plantbasedmartyna