niedziela, 21 stycznia 2018

ile kosztuje weganizm w Wielkiej Brytanii?



Jak już pewnie większość z Was wie, od prawie pół roku mieszkam w UK.
Często dostaje od Was zapytania na Youtube czy Instagramie na temat tego, jak to wygląda tutaj z wegańskimi produktami, czy są dobrze dostępne, ile kosztują, co zazwyczaj kupuję itp. 
Aby zaspokoić Waszą ciekawość i zainteresować Was tematem weganizm w UK nagrałam filmik w którym pokazuje moje zakupy z przykładowego miesiąca i podsumowuję wydatki. Mam nadzieję,
że filmik okaże się pomocny i sie Wam spodoba :) Jeśli tak będzie mi miło gdy zostawicie po sobie subskrypcję/komentarz/łapkę w górę :)


1 komentarz:

  1. Fajny filmik :) Ja też nie wydaję dużo, tylko czasami przeginam z zakupami w Whole Food Market, i tak wydaję po 20-60f, ale tam ceny są z kosmosu ale i produkty są mega. ( zrobię u siebie podsumowanie lutego )

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o tym przepisie?

INSTAGRAM @plantbasedmartyna