wtorek, 24 kwietnia 2018

ZMIANA ADRESU BLOGA!!!

Hej! Tak jak wiecie, od sierpnia 2017 roku mieszkam w Wielkiej Brytanii i ostatnio zacz臋艂am pisa膰 moje przepisy w obu j臋zykach - polskim i angielskim. Pozna艂am wiele os贸b i par臋 z nich odwiedza mojego bloga i czyta posty, na instagramie r贸wnie偶 obserwuje mnie nieco obcokrajowc贸w. Z tego te偶 wzgl臋du postanowi艂am, 偶e opr贸cz pisania moich post贸w w dw贸ch j臋zykach, zmieni臋 adres mojego bloga, kt贸ry niestety sprawia obcokrajowcom problemy... :D Jedz Ro艣liny ma ju偶 prawie trzy lata i my艣l臋, 偶e przez ten czas uda艂o mi si臋 trafi膰 do sporej ilo艣ci polskich czytelnik贸w (mam nadziej臋!), teraz chcia艂abym aby m贸j blog by艂 przyjazny nie tylko czytelnikom z Polski, ale i z innych kraj贸w. Dla Was niewiele si臋 zmienia - a dla os贸b z ca艂ej reszty 艣wiata adres jest o wiele 艂atwiejszy do zapami臋tania. Mam wi臋c nadziej臋, 偶e zostaniecie ze mn膮! Blog nie znika, bo kilka os贸b ju偶 si臋 o to pyta艂o - zmienia si臋 tylko adres! Zaktualizujcie wi臋c swoje zak艂adki i zapiszcie nowy adres

Adres bloga zmieni si臋 w czwartek o 22.00 i nowy adres jest nast臋puj膮cy - www.eating-plants.blogspot.com 

Tak偶e je艣li z jakiego艣 powodu nie b臋dziecie mogli dosta膰 si臋 do mojego bloga, kilkaj膮c na stare linki z fanpage na FB (zaktualizuje je w swoim czasie), zmie艅cie po prostu g艂贸wn膮 cz臋艣膰 adresu na "eating-plants". Ah! I je艣li do艂膮czy艂e艣 do "obserwator贸w bloga" na blogger (okienko znajduje sie pasku po prawej stronie), aby wci膮偶 widzie膰 moje posty, po zmianie adresu musisz "usun膮膰 sie" z obserwator贸w i doda膰 ponownie...niestety je艣li tego nie zrobisz moje posty nie b臋d膮 pojawia膰 si臋 w Twoich aktualizacjach...Jak podoba si臋 Wam nowa nazwa? 
Pami臋tajcie - czwartek godzina 22.00!!!

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Co s膮dzisz o tym przepisie?

INSTAGRAM @plantbasedmartyna