niedziela, 25 czerwca 2017

oho...ale dobre...batony Oho Natura! - recenzja #11




Hej! Dawno mnie tutaj nie było...ale tak pisałam Wam ostatnio na FanPage >>KLIK<< - pracuję i niestety nie mogę znaleźć czasu aby w końcu zmotywować się i napisać tu post...Jednak ostatnio poznałam przepyszne batony (wiecie jak je uwielbiam...takie zdrowe bakaliowe batony to chyba moja słabość...) i zdecydowałam, że muszę napisać tu ich recenzję i je Wam przedstawić, jeśli jeszcze ich nie znacie, lub jeśli z dystansem przechodzicie koło nich w sklepie.




Są to batony Oho Natura. Ich opakowania aż krzyczą ze sklepowej półki "weź mnie!" - są niezwykle oryginalne, ciekawe i kolorowe. Każde z nich jest inne, jak dla mnie producent ma tutaj dużego plusa, bo opakowania są na prawdę dopracowane i przyciagają wzrok. Tak samo jak i nazwy batonów są bardzo interesujące! Nie jest to "baton kakaowo-daktylowo-migdałowo..." tylko np. "Mauro", "Aria" czy w wersji białkowej "Pakuri" (moja ulubiona nazwa :D) Batony są odpowiednie dla wegan, nie mają też glutenu czy rafinowanego cukru. A jak wypadają smakowo? Zapraszam do przeczytania mojej recenzji, a jeśli chcecie szerzej zapoznać się z Oho Natura odwiedzcie ich stronę internetową >>KLIK<< gdzie zresztą też możecie kupić te batoniki :)



ARIA 


SKŁAD : banany*, rodzynki, daktyle, słonecznik, dynia, pomidor, marchew, młody jęczmień.
* pochodzą z upraw ekologicznych


MOJA OPINIA : Tak jak napisałam - w tym batonie znajdziemy połączenie bakalii oraz warzyw. Brzmi szalenie i miałam mieszane uczucia co do tego batona, bo gdzie pomidor, a gdzie banan...No ale. Byłam też bardzo ciekawa jak cos takiego możne smakować więc z ciekawością i lekką dozą niepewności wgryzłam się w batona. Ku mojemu zaskoczeniu warzywa nie były w nim wyczuwalne, a główną nutę stanowiły mimo wszystko bakalie - przede wszystkim chyba rodzynki. Gdyby ktoś dał mi takiego batonika do zjedzenia i nie znałabym jego składu za nic nie domyśliłabym się że są w nim warzywa, serio! Nie jest on również zbyt przesłodzony mimo przewadze słodkich składników. Ma przyjemny kwaskowaty posmak, co lubię w tego typu batonach, bo często poprzez dużą ilość bakalii są one po prostu zbyt zamulające i słodkie. W konsystencji jest nieco ciągnący, "żujny" i miękki.


OCENA : 4/5
CENA : 5,50zł (60g) w sklepie internetowym ohonatura.com
GDZIE MOŻNA KUPIĆ? sklep internetowy ohonatura.com, sklepy internetowe/stacjonarne ze zdrową żywnością, supermarkety
CZY KUPIŁABYM PONOWNIE? Raczej tak




NIKO

SKŁAD : morele, rodzynki, jabłka, słonecznik, marchew, burak, surowe ziarna kakao*, młody jęczmień
* pochodzą z upraw ekologicznych

MOJA OPINIA : Kolejny baton bakaliowo-warzywny i chyba mój faworyt. Kupowałam go już kilka razy :) Jego skład jest na prawdę intrygujący. Po wyjęciu z opakowania widzimy lekko fioletowego batonika, a o jego kolorze świadczą chyba najbardziej buraki. Są one również wyczuwalne w smaku, jego burak sam w sobie jest lekko słodkawy wiec bardzo dobrze komponuje się z pozostałymi składnikami, a jabłko nadaje batonikowi lekko kwaśnego posmaku. Bardzo podobał mi się też dodatek ziaren kakao, które fajnie urozmaiciły smak i konsystencję batona! Młody jęczmień z kolei był składnikiem, którego wcale w batonie nie wyczułam, więc jeśli nie jesteście jego fanami to nie macie się czego obawiać :) 

OCENA : 5/5
CENA : 5,50zł (60g) w sklepie internetowym ohonatura.com
GDZIE MOŻNA KUPIĆ? sklep internetowy ohonatura.com, sklepy internetowe/stacjonarne ze zdrową żywnością, supermarkety
CZY KUPIŁABYM PONOWNIE? Z pewnością ;)



MAURO


SKŁAD : daktyle, figi, rodzynki, słonecznik, orzechy laskowe, migdały, kakao


MOJA OPINIA : Skład tego batona od razu mnie przyciągnął. Czyż te składniki nie brzmią ciekawie i nie wydają się tworzyć połączenia idealnego? Moim zdaniem jak najbardziej! I tak też było :) Ten baton smakował mi najbardziej ze wszystkich, ale jeśli mnie znacie, to wiecie, że uwielbiam połączenie daktyli, kakao i orzechów. Baton w 100% kupił moje podniebienie! Jest słodki, lekko kakaowy i lekko orzechowy. Żaden ze składników nie dominuje nad innym, wszystkie bardzo dobrze współgrają i równoważą się. Najbardziej wyczuwalna była tutaj słodycz fig oraz ich malutkie pesteczki, także i daktyle, następnie czekoladowy posmak kakao, którego mimo wszystko mogło byś więcej, ale wiecie, ja mogę jeść kakao w ilościach hurtowych, więc... :P No i na koniec orzechowy aromat, który w połączeniu ze wcześniejszymi doznaniami smakowymi wspaniale wieńczy całość. Jest miękki, ale jednak bardziej zbity niż inne dzięki kakao. No, idealny!


OCENA : 5/5
CENA : 5,50zł (60g) w sklepie internetowym ohonatura.com
GDZIE MOŻNA KUPIĆ? sklep internetowy ohonatura.com, sklepy internetowe/stacjonarne ze zdrową żywnością, supermarkety
CZY KUPIŁABYM PONOWNIE? Z pewnością :)




MALAIKA



SKŁAD : daktyle, figi, rodzynki, słonecznik, jagody goji, wiórki kokosowe, nasiona chia


MOJA OPINIA : Miękki, ciągnący, "krówkowy" - taki jest w konsystencji. W smaku za to jest bardzo słodki, ale nie ma co się dziwić, ponieważ w składzie ma głównie suszone owoce. Najbardziej wyczuwalne były daktyle i figi, których połączenie jest bardzo smaczne. Podczas jedzenia cały czas można poczuć chrupiące pestki fig oraz nasiona chia. Miałam nadzieję, że w smaku wyczuję też wiórki kokosowe, jednak były one wyczuwalne jedynie w strukturze batonika. Ogólnie jednak był bardzo smaczny i naturalnie słodki.



OCENA : 4/5
CENA : 5,50zł (60g) w sklepie internetowym ohonatura.com
GDZIE MOŻNA KUPIĆ? sklep internetowy ohonatura.com, sklepy internetowe/stacjonarne ze zdrową żywnością, supermarkety
CZY KUPIŁABYM PONOWNIE? Raczej tak.





TOBOTI




SKŁAD : figi, morele, rodzynki, słonecznik, guarana, zielona herbata, imbir, olejek cytrynowy


MOJA OPINIA : Jest to baton prawdziwie energetyczny, ponieważ oprócz energii której dostarczają nam węglowodany, do batona została dodana także guarana i zielona herbata i zawiera on, tak jak widzicie na zdjeciach - 91mg kofeiny w naturalnej formie. Jest więc idealny kiedy potrzebujemy prawdziwego kopa energii. W jego przekroju można ujrzeć wiele pestek suszonych fig, ich również początkowo jest najbardziej wyczuwalny. Następnie można wyczuć lekkie orzeźwienie, zapewne dzięki zielonej herbacie oraz olejkowi cytrynowemu. Nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z guaraną więc cieżko mi powiedzieć czy jej smak równiez jest wyczuwalny. Natomiast na pewno można poczuć jej działanie... ;) W batonie wyczułam też lekko gorzki posmak, jednak nie przeszkadzał on w jedzeniu i nie był jakiś bardzo duży - być może to właście guarana, lub zielona herbata? Mimo wszystko jego smak był bardzo ciekawy - bardzo orzeźwiający, czego się nie spodziewałam!


OCENA : 4/5
CENA : 5,50zł (60g) w sklepie internetowym ohonatura.com
GDZIE MOŻNA KUPIĆ? sklep internetowy ohonatura.com, sklepy internetowe/stacjonarne ze zdrową żywnością, supermarkety
CZY KUPIŁABYM PONOWNIE? Raczej tak




PAKURI



SKŁAD : orzechy ziemne, rodzynki, izolat biała (grochu, ryżu), białko konopne, banany*, daktyle, surowe ziarna kakao*, spirulina.
* pochodzą z upraw ekologicznych



MOJA OPINIA : Pakuri to baton białkowy, który ma w sobie aż 12g białka! Bardzo lubię białkowe batoniki więc byłam ciekawa jego smaku. Po wyjęciu z opakowania ukazuje się nam lekko zielony batonik, co też od razu można zauważyć - nie jest tak ciągliwy i "żujny" jak pozostałe, jest dość suchy i twardy, jest to pewnie zasługa odżywki białkowej. W smaku jest również lekko wyczuwalny ten proszkowy posmak, jednak dla mnie on nie przeszkadza. Orzeszki ziemne które znajdują się na pierwszym miejscu w składzie równiez są bardzo wyczuwalne zarówno w smaku, jak i w konsystencji. Także słodycz batona jest dość zrównoważona i lekko czuć tutaj banany oraz daktyle. Jeśli zaś chodzi o spirulinę, super food dzięki któremu baton ma zielony kolor, jest ona jedynie delikatnie wyczuwalna pod koniec przeżuwania batona. Osobiście nie przepadam za jej smakiem, ale jest on tak minimalnie wyczuwalny, że nie przeszkadzał mi w jedzeniu.


OCENA : 4/5
CENA : 5,50zł (60g) w sklepie internetowym ohonatura.com
GDZIE MOŻNA KUPIĆ? sklep internetowy ohonatura.com, sklepy internetowe/stacjonarne ze zdrową żywnością, supermarkety
CZY KUPIŁABYM PONOWNIE? Raczej tak


7 komentarzy:

  1. My najbardziej tych bananów jesteśmy ciekawe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam je! Mój lubiony to NIko :)
    http://rankiemwszystkolepsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Drogowate, ;) chociaż składy faktycznie godne uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam batony bakaliowo-warzywne, genialny sposób na przemycenie jeszcze większej ilości warzyw. :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy17:16

    Hej, czy zdradzisz jakiej firmy masz okulary? Sa swietne, tez musze nosic, a Twoje mi sie bardzo podobaja;) Emilka

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o tym przepisie?

INSTAGRAM @plantbasedmartyna