czwartek, 14 września 2017

wegańska pielęgnacja twarzy - jakich kosmetyków używam?


Hej! Dzisiaj mam dla Was nowe video, tym razem z serii kosmetyczno-pielęgnacyjnej.
Wiem, że na początku weganizmu, a właściwie nie tylko na początku, czasem nawet po pewnym okresie, jest dosć ciężko przestawić się na wegańskie i nietestowane kosmetyki. Nie wiadomo czy dany kosmetyk napewno spełnia nasze wymagania itp... Dlatego też postanowiłam nagrać filmik w którym pokazuje Wam, czego używam do pielęgnacji twarzy. Mam nadzieje że okaże się pomocny! Jeśli chcecie wiecej filmów z tej serii, w której pokazuje przykładowe kosmetyki jakich używam - piszcie w komentarzach! :) 
Zachęcam także do subskrybcji mojego kanału >>KLIK<< wtedy będziecie jako pierwsi dowiadywać się o nowych filmach :) 


2 komentarze:

  1. Anonimowy18:36

    A wiesz może czy w Polsce dopuszczalne jest testowanie kosmetyków na zwierzętach? Nie jestem weganką ale nie zamierzam popierać takich działań

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W całej UE jest zakaz testów na zwierzętach ale producenci bardzo łatwo to obchodzą więc trzeba upewniać się kilka razy zanim zaufa się jakiejś firmie. Grupy wegańskie o kosmetykach na facebooku są bardzo pomocne.
      Często też jest tak że producent nie sprawdza czy jego dostawca nie testuje na zwierzętach...lub mała firma, która sama w sobie nie testuje na zwierzętach, należy do większego koncernu, który z kolei testuje... tutaj to juz osobista decyzja czy kupi się kosmetyk tej firmy czy nie.

      Usuń

Co sądzisz o tym przepisie?

INSTAGRAM @plantbasedmartyna