środa, 21 lutego 2018

wegański jadłospis (10) - what i eat in a day


Dawno nie robiłam video z serii What I Eat in a Day - czyli wegańskiego jadłospisu. Wiem, że wiele osób lubi te filmy i że interesuje Was, jak wygląda moje dzienne menu na diecie 100% roślinnej. Jeśli jesteście tego ciekawi zachęcam do obejrzenia nowego Foodbook'a na moim kanale! Znajdziecie w nim również przepisy na wszystko co przygotowałam tego dnia. Mam nadzieję, że filmik będzie interesujący, inspirujący i pomocny! :) 



P.S. Jeśli jeszcze nie subskrybujesz mojego kanału, będzie mi bardzo miło gdy dołączysz do subskrybentów! Dodatkowo dzięki temu od razu gdy dodam nowy film, Ty dostaniesz powiadomienie! :)
Kliknij >>TUTAJ<< i zasubskrybuj mój kanał! <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co sądzisz o tym przepisie?

INSTAGRAM @plantbasedmartyna