sobota, 10 września 2016

co wegańskiego kupić na IHERB? + KOD RABATOWY


Słyszeliście o sklepie iHerb? Jest to amerykański sklep internetowy gdzie możecie znaleźć produkty z wielu kategorii - jedzenie, kosmetyki, nawet ubrania! Jest tam też sporo wegańskich perełek! Ja od dawna już chciałam zrobić sobie paczkę z tej strony, ale zawsze jednak coś odwlekało tę decyzję...Jakiś czas temu korzystając z wakacji poszperałam na iHerb i znalazłam na prawdę dużo wegańskich kosmetyków, suplementów czy jedzenia, które mi się spodobały! Zdecydowałam się zamówić kilka w mojej pierwszej paczce :) Niedługo z pewnością zrobię kolejne zakupy, bo jestem ciekawa wielu innych produktów! Ahh, i ten post nie jest (niestety :p) w żaden sposób sponsorowany przez stronę iHerb :) 
I mam dla Was również kod rabatowy z którym dostaniecie $5 zniżki na Wasze zakupy - MGW413 :) Jeśli jesteście ciekawi co ja zamówiłam zapraszam do obejrzenia filmu! Jeśli robicie zakupy na iHerb piszcie koniecznie co polecacie! :)



1 komentarz:

Co sądzisz o tym przepisie?

INSTAGRAM @plantbasedmartyna