poniedziałek, 13 marca 2017

wegański proteinowy placek bananowy


Wczoraj przedstawiłam Wam ofertę sklepu bulkpowders.pl oraz pokazałam kilka produktów, które otrzymałam do przetestowania (>>KLIK<<), a dzisiaj, tak jak obiecałam mam dla Was pierwszy przepis z wykorzystaniem jednego z nich, a mianowicie z odżywką białkową. Jeden z najpopularniejszych sposobów spożywania odżywki białkowej to picie jej jako shake'a czyli rozrobionej z wodą lub mlekiem roślinnym. Nie każdemu jednak ta wersja smakuje, lub niektórzy są nią znudzeni, więc dzisiaj mam dla Was przepis w którym proponuję wykorzystanie odżywki w bardziej kreatywny sposób. Bardzo lubię jeść na śniadanie tego typu placko-omlety. Ten przygotowany z dodatkiem odżywki białkowej dzięki wysokiej zawartości białka był bardzo sycący! Kompletna odżywka białkowa BULK POWDERS nie zawiera soi więc jest odpowiednia dla alergików oraz dla osób wykluczających soję ze swojej diety. Może zakupić ją TUTAJ >>KLIK<< 
Zapraszam Was również do odwiedzenia strony www.bulkpowders.pl >>KLIK<<







WEGAŃSKI PROTEINOWY PLACEK / OMLET BANANOWY
1 porcja


średni, bardzo dojrzały banan (z czarnymi kropkami)
20g wegańskiej odżywki białkowej BULK POWDERS, ja użyłam o smaku czekoladowo-orzechowym
40g mąki ryżowej
50-60ml mleka roślinnego
1/2 łyżeczki octu jabłkowego
łyżeczka bezglutenowego proszku do pieczenia
1/3 łyżeczki sody oczyszczonej
1/2 łyżeczki ekstraktu z wanilii

Banana obieramy i rozgniatamy widelcem. Do puree z banana dodajemy odżywkę i mieszamy. Następnie dodajemy mleko roślinne i mieszamy ponownie. Dodajemy mąkę, ocet jabłkowy, ekstrakt z wanilii, proszek i sodę i łączymy dokładnie wszystkie składniki. Lekko natłuszczamy patelnię i na rozgrzaną wykładamy masę na placek. Smażymy na małym ogniu pod przykryciem ok. 8-9 minut, następnie ostrożnie przewracamy go na drugą stronę i smażymy jeszcze ok. 3 minuty, bez przykrycia. Podajemy z ulubionymi dodatkami - ja wybrałam domowy dżem malinowy, którego kwaskowatość idealnie skomponowała się ze słodkim omletem :) Smacznego! :)



PRZYGOTOWAŁAŚ/EŚ TEN PRZEPIS?
BĘDZIE MI MIŁO, JEŚLI PODZIELISZ SIĘ JEGO ZDJĘCIEM I OPINIA! :)
WYŚLIJ JE NA anytrami@o2.pl
NASTĘPNIE ZDJĘCIE ZOSTANIE OPUBLIKOWANE W SPECJALNEJ GALERII! :)


4 komentarze:

Co sądzisz o tym przepisie?

INSTAGRAM @plantbasedmartyna