niedziela, 3 kwietnia 2016

ryż curry ze stripsami z tofu, jarmużem i papryką


Dzisiaj mam dla Was przepis z kolejnym nowym produktem Polsoi - stripsami z tofu.
To świetny produkt! Mogę nawet powiedzieć, że wręcz idealny dla osób które dopiero chcą zacząć swoją "przygodę" z tofu, a nie chcą się do nie zrazić. Bowiem stripsy są juz idealnie doprawione i wystarczy jedynie je podgrzać :) Idealne będą więc również dla leniwców :) Są bardzo smaczne - tak jak wcześniej pisałam - idealnie doprawione, mają delikatną strukturę i myślę, że posmakują nie tylko osobom na diecie roślinnej ale i mięsożercom ;) Postanowiłam użyć je w prostym daniu z ryżem i warzywami. Połączenie, mimo, że proste wyszło zaskakująco dobre i bardzo je Wam polecam! :)






RYŻ CURRY ZE STRIPSAMI Z TOFU, 
JARMUŻEM I PAPRYKĄ
2 porcje


120g ryżu (użyłam pełnoziarnistego, ale może być dowolny ulubiony)
1/2 dużej papryki (u mnie poł na pół czerwona i żółta)
2-3 spore garści jarmużu (łodygi odrywamy)
łyżeczka przyprawy curry (lub do smaku) + pieprz czarny, przyprawa pomidor-czosnek-bazylia i ew. inne ulubione przyprawy

Ryż gotujemy zgodnie z przepisem na opakowaniu. Paprykę myjemy i kroimy drobno. Większe liście jarmużu rwiemy na mniejsze kawałki. Na patelni podduszamy jarmuż i paprykę do miękkości. Na oddzielnej (suchej) patelni podsmażamy tofu. Ryż łączymy z przyprawami. Następnie ryż, tofu i warzywa mieszamy dokładnie i podajemy. Smacznego! :)


PRZYGOTOWAŁAŚ/EŚ TEN PRZEPIS?
BĘDZIE MI MIŁO, JEŚLI PODZIELISZ SIĘ JEGO ZDJĘCIEM I OPINIA! :)
WYŚLIJ JE NA anytrami@o2.pl

NASTĘPNIE ZDJĘCIE ZOSTANIE OPUBLIKOWANE W SPECJALNEJ GALERII! :)

9 komentarzy:

  1. Ja również się w nich zakochałam! Już niedługo napisze o nich na sowim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle kolorów na talerzu :D Polsoja naprawdę rozszerzyła swoją ofertę o ciekawe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znowu zintrygowałaś mnie produktem z tofu, którego chętnie bym posmakowała... gdybym miała opakowanie :P W każdym razie ryż wygląda bardzo bardzo smacznie: jarmuż, tofu - moje smaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że wszystko świetnie się ze sobą łączy - wygląda wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąc, moje pierwsze zetknięcie się z tofu do najsmaczniejszych nie należało. Nie potrafię się przekonać do niego.
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Same wspaniałe składniki na talerzu. Z chęcią bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super:) od dawna chcę wdrożyć tofu do diety i tym daniem kusisz coraz bardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. W Twoim blogu ujmuje mnie to, że bardzo starannie podchodzisz do informacji na temat wartości odżywczych dania, które przygotowujesz. Po drugie informujesz o produktach Polsoja, co akurat dla mnie jest istotne, ponieważ, jak można przeczytać na moim blogu, jestem mamą weganki :) a to znaczy, że musze umieć gotować na dwa sposoby :) i dwie kuchnie. Pozdrawiam Cie ciepło. Basia

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam ostatnio w sklepie te stripsy, ale kupiłam zwykłe tofu. Chyba jednak się skuszę następnym razem:)

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o tym przepisie?

INSTAGRAM @plantbasedmartyna