czwartek, 23 czerwca 2016

najlepsze wegańskie lody i inne smakołyki czyli WEGANKA W WARSZAWIE #1


W poprzednią sobotę spędziłam wspaniały dzień z cudownymi osobami w Warszawie
Skorzystaliśmy z wegańskich uroków stolicy i odwiedziliśmy kilka knajp.
Najbardziej cieszę się, że w końcu udało udało mi się spróbować lodów z Vegestacji, które są po prostu przepyszne! Oprócz tego na obiad wpadliśmy do Lokal Vege Bistro gdzie jadłam po raz pierwszy i jestem równie zadowolna. Jeśli chodzi o deser to jak zwykle postawiłyśmy na ciasto z Vege Miasta :) Mam dla Was VLOG i kilka zdjęć, zapraszam do oglądania! :)


oglądaj w HD! :)




I jeszcze kilka zdjęć :)










5 komentarzy:

  1. Najlepsze lody wegańskie jadłam w Dusseldorfie. Solony karmel <3 do dzisiaj wspominam, a minęło już kilka lat :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Normalnie raj dla vegan :D Same pyszności :D

    OdpowiedzUsuń
  3. to był cudowny dzień! tak bardzo jestem szczęśliwa, że Was zobaczyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko wygląda baardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdrościmy. Wszystko wygląda super, chociaż i tak najchętniej zjadłybyśmy lody. Pogoda robi swoje. :)

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o tym przepisie?

INSTAGRAM @plantbasedmartyna