czwartek, 9 czerwca 2016

pieczarki faszerowane warzywami z pesto


Dzisiaj mam dla Was dobra propozycję na lekki lunch lub na grilla. Jak wiadomo, teraźniejsza pogoda sprzyja grillom, a ponizszy przepis bardzo dobrze sie sprawdzi na takiej imprezie. 
Niedawno po raz pierwszy spróbowałam pesto i bardzo mi posmakowało. Uwielbiam je w połaczeniu z wszelkimi warzywami! Pesto, którego użyłam ma w składzie bazylie, oliwę z oliwek, orzechy nerkowca, sól i orzeszki pinii - idealnie, prawda? ♥ Mozecie je kupić w sklepie alfa-koszyk.pl >>KLIK<<




PIECZARKI FASZEROWANE WARZYWAMI Z PESTO
3 pieczarki


3 duże kapelusze pieczarek (można kupić je jako "pieczarki grillowe" lub użyć pieczarek Portobello)
100g ugotowanej fasoli (lub ciecierzycy)
garść jarmużu
150g cukinii
łyżka zielonego pesto (użyłam tego >>KLIK<<)

Na patelnię wrzucić pesto, następnie pokrojone warzywa i smażyć do momentu aż zmiękną. Pieczarki ułożyć na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia i następnie nafaszerować warzywami. Wlożyć całość do piekarnika nagrzanego do 200*C i zapiekać ok. 15-20 minut (do miękkości pieczarek). Smacznego! :)


PRZYGOTOWAŁAŚ/EŚ TEN PRZEPIS?
BĘDZIE MI MIŁO, JEŚLI PODZIELISZ SIĘ JEGO ZDJĘCIEM I OPINIA! :)
WYŚLIJ JE NA anytrami@o2.pl
NASTĘPNIE ZDJĘCIE ZOSTANIE OPUBLIKOWANE W SPECJALNEJ GALERII! :)

4 komentarze:

  1. O tak, to musi być boskie! Faszerowane pieczarki to coś co uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetnie nadziane :D Zakochałybyśmy się w smaku na pewno :D

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o tym przepisie?

INSTAGRAM @plantbasedmartyna