poniedziałek, 16 stycznia 2017

bezglutenowe placuszki śniadaniowe na deserze jaglanym KOKO YOGO


Na śniadanie zazwyczaj jem owsiankę - to zdecydowanie moja ulubiona śniadaniowa potrawa :) Jednak od czasu do czasu lubię zrobić odmianę i gdy mam wiecej czasu przygotowuję coś innego, np. gofry czy placuszki, które lubię równie mocno jak owsiankę :) Ostatnio przygotowałam placki z mąki gryczanej na bazie deseru jaglanego od KOKO YOGO, które wyszły bardzo smaczne wiec postanowiłam podzielić się z Wami przepisem :) Polecam! Ja swoją porcję zjadłam z domowym kremem orzechowo-czekoladowym z awokado >>PRZEPIS<< i kaki. A Wy z czym zjecie swoje? ;)








PLACKI BEZGLUTENOWE NA DESERZE JAGLANYM
1 porcja


60g mąki gryczanej (jeśli nie unikacie glutenu możecie użyć pszennej)
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
ok. 50ml mleka roślinnego

Wszystkie składniki mieszamy. Rozgrzewamy patelnię i wykładamy na nią porcje ciasta (1 łyżka = 1 placuszek), wcześniej można ją posmarować olejem, ja jednak swoje placki smażyłam bez tłuszczu na patelni do naleśników :) Smażymy placuszki pod przykryciem ok. 5 minut na małym ogniu, następnie przewracamy je na drugą stronę i smażymy jeszcze ok. 3-4 minuty już bez przykrycia. Podajemy z ulubionymi dodatkami. Smacznego! :)


PRZYGOTOWAŁAŚ/EŚ TEN PRZEPIS?
BĘDZIE MI MIŁO, JEŚLI PODZIELISZ SIĘ JEGO ZDJĘCIEM I OPINIA! :)
WYŚLIJ JE NA anytrami@o2.pl
NASTĘPNIE ZDJĘCIE ZOSTANIE OPUBLIKOWANE W SPECJALNEJ GALERII! :)

4 komentarze:

  1. Ale puchate i delikatne! Uwielbiam takie :)
    http://rankiemwszystkolepsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Smacznie wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo smaczne te placuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miseczkowe śniadania u nas najczęściej ale placki wpadają od czasu do czasu na weekend :D

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o tym przepisie?

INSTAGRAM @plantbasedmartyna