czwartek, 19 stycznia 2017

desery jaglane YAGŁY YOGO - recenzja #7


O deserach jaglanych od KOKO YOGO jak i o samej firmie pisałam już na blogu jakiś czas temu, wiec odsyłam was do TEGO posta >>KLIK<< :) Za to TUTAJ >>KLIK<< znajdziecie recenzję deserów kokosowych tego samego producenta. Dzisiaj jednak skupię się na opisaniu smaku trzech wariantów deserów jaglanych. Zapraszam :)




Jako pierwszy...deser jaglany naturalny.


SKŁAD : woda, kasza jaglana BIO 33%, syrop z agawy BIO, glukoza BIO, substancje zagęszczające: skrobia kukurydziana, pektyna, wanilia w proszku BIO, żywe kultury bakterii


WARTOŚĆ ENERGETYCZNA :
Energia: 53 kcal
Tłuszcze: 0,3 g
Węglowodany: 12,8 g (w tym 7 g cukry)
Białko: < 0,5 g


MOJA OPINIA : Jeśli jesteście fanami kaszy jaglanej i jej smaku ten deser również na pewno przypadnie Wam do gustu, ponieważ w smaku można wyraźnie wyczuć jaglaną nutę. Mogłabym wręcz powiedzieć, że smakuje on trochę jak po prosu zmiksowana jaglanka? ;) Jest naturalny i lekko słodki, w konsystencji widoczna jest wanilia, nie jest ona całkowicie gładka, czasem trafiają się grudki, ale nie jest to coś, co by przeszkadzało...Deser jest również dość gęsty, co jak dla mnie jest plusem, ponieważ dzięki temu wydaje się być bardziej sycący, Ogólnie jest bardzo smaczny, ale fajnie by było, gdyby wanilia była bardziej wyczuwalna - wtedy deser miałby ciekawszy charakter ;)



OCENA : 5/5
CENA : 8-10zł (ok. 160g)
GDZIE MOŻNA KUPIĆ? sklepy ze zdrową żywnością
CZY KUPIŁABYM PONOWNE? Tak



Teraz przechodzimy już do deserów jaglanych smakowych i witamy deser...kokosowy :)


SKŁAD : woda, kasza jaglana Bio 33%, mleko kokosowe BIO 30%, syrop z agawy Bio, glukoza Bio, substancje zagęszczające: skrobia kukurydziana, pektyna, wanilia w proszku BIO, żywe kultury bakterii. 

WARTOŚĆ ENERGETYCZNA :
Energia: 73 kcal
Tłuszcze: 2,9 g
Węglowodany: 12 g (w tym 5,5 g cukry)
Białko: < 0,5 g


MOJA OPINIA : Właściwie mogę powiedzieć tutaj to samo, co w przypadku deseru jaglanego o smaku naturalnym, który opisałam powyżej. Wersja kokosowa (niestety) niezbyt różni się od niego smakiem. Trochę szkoda, ponieważ jako fanka kokosa widząc informację, że to deser o smaku kokosowym rzeczywiście spodziewałam się wyraźnego kokosowego smaku, a nie tylko lekkiego, ale to bardzo lekkiego posmaku. Konsystencja jest rownież gęsta i dość kremowa jak w poprzednim deserze i miałam wrażenie, że jest może delikatnie słodszy?


OCENA : 3/5 (za mało kokosowy smak)
CENA : 8-10zł (ok. 160g)
GDZIE MOŻNA KUPIĆ? sklepy ze zdrową żywnością
CZY KUPIŁABYM PONOWNE? Raczej tak



I jako ostatni (ale nie najmniej smaczny ;)) deser jaglany o smaku kakaowym.


SKŁAD : woda, kasza jaglana Bio 33%, mleko kokosowe Bio 30%, syrop z agawy Bio, glukoza Bio, kakao BIO, substancje zagęszczające: skrobia kukurydziana, pektyna, wanilia w proszku BIO, żywe kultury bakterii.


WARTOŚĆ ENERGETYCZNA :
Energia: 79 kcal
Tłuszcze: 2,3 g
Węglowodany: 13,4 g
Białko: 0,7 g


MOJA OPINIA : I tutaj, w przeciwieństwie do poprzedniego - smak przewodni jest wyczuwalny i różni się znacznie od naturalnego deseru :) Kakao i wszystko co kakaowe również bardzo lubię więc i z tym deserem wiązałam duże nadzieje. I był na prawdę smaczny. Co muszę zaznaczyć, to zdecydowanie fakt, że nie był tak samo słodki jak dwa poprzednie, a dało się w nim wyczuć lekko kwaskowatą nutę, co było dość ciekawą odmianą i lekko mnie zdziwiło, gdyż w 100g ma 7g cukru (nie jest to bardzo dużo, ale przy takiej ilości myślałam, że będzie słodszy). Kasza jaglana jest w nim najmniej wyczuwalna, jeśliby porównywać wszystkie trzy warianty. Konsystencja tak jak u poprzedników - gęsta i kremowa. Postawiłabym go na drugim miejscu, zaraz po naturalnym :) Również polecam! :)


OCENA : 4/5 
CENA : 8-10zł (ok. 160g)
GDZIE MOŻNA KUPIĆ? sklepy ze zdrową żywnością
CZY KUPIŁABYM PONOWNE? Tak


Jeśli desery jaglane Was zaciekawiły koniecznie odwiedźcie stronę producenta >>KLIK<<

2 komentarze:

  1. Trudno mi je gdziekolwiek dostać :(
    niech zorganizują konkurs, podrzuć im pomysł <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio udało mi się dostać właśnie ten o smaku kokosowym, i do tego po przecenie :D
    Jeszcze niestety nie próbowałam, ale Twoje opinie bardzo mnie zachęciły :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o tym przepisie?

INSTAGRAM @plantbasedmartyna