niedziela, 8 stycznia 2017

lody czekoladowo-kokosowe z banan贸w


Wiem...pewni my艣licie sobie, 偶e mnie por膮ba艂o kiedy na dworze jest -20*C a ja w艂a艣nie dodaje na bloga przepis na...lody! Ale po pierwsze - mo偶ecie przecie偶 zje艣膰 je w ciep艂ym pokoju, pod kocykiem, a po drugie - je艣li zim膮 nie jecie lod贸w zawsze mo偶ecie przygotowa膰 je wiosn膮/latem ;) Te lody wysz艂y mi tak pyszne, 偶e nie mog艂am czeka膰 do lata, aby si臋 z Wami podzieli膰 przepisem! Uwielbiam w艂a艣nie takie po艂膮czenia smak贸w - kakao i kokos! Dzi臋ki bananowi lody s膮 s艂odkie i kremowe ♥ W dodatku s膮 tak zdrowe, 偶e mo偶ecie je艣膰 je w duuu偶ych ilo艣ciach i nawet na 艣niadanie! Od rana przecie偶 trzeba na艂adowa膰 akumulatory dobrymi w臋glowodanami, no nie? ;) Zrobi艂am je z u偶yciem deseru kokosowego KOKO YOGO, kt贸ry nada艂 im delikatnie kokosowego smaku :) Je艣li nie macie dost臋pu do tych deser贸w, mo偶ecie u偶y膰 jogurtu ro艣linnego (o po艂ow臋 mniej) lub 艣mietanki kokosowej - czyli g臋stej cz臋艣ci kt贸ra oddziela si臋 w puszce mleka kokosowego, jednak wtedy lody b臋d膮 zawiera膰 ju偶 nieco wiecej t艂uszczu (ale te偶 b臋d膮 i bardziej kremowe! ;)) Podawajcie je z ulubionymi dodatkami! Ja wykorzysta艂am maliny, kt贸re zamrozi艂am latem...ahh jak mi t臋skno do lata :( Wam te偶? :( 








LODY CZEKOLADOWO-KOKOSOWE Z BANAN脫W
1 du偶a porcja // 2 mniejsze


2 banany, pokrojone w plasterki i zamro偶one
1op - 160g deseru kokosowego KOKO YOGO >>KLIK<<
艂y偶ka kakao naturalnego 

Wszystkie sk艂adniki wrzucamy do miksera i miksujemy na g艂adk膮 mas臋 :) W czasie miksowania mo偶na robi膰 przerwy aby zeskroba膰 sk艂adniki ze 艣cianek i aby wszystko si臋 r贸wnomiernie miksowa艂o oraz 偶eby nie przegrza膰 miksera, je艣li Wasz mikser ma s艂ab膮 moc. Podajemy z ulubionymi dodatkami jak najszybciej po przygotowaniu. Smacznego! :) 


PRZYGOTOWA艁A艢/E艢 TEN PRZEPIS?
B臉DZIE MI MI艁O, JE艢LI PODZIELISZ SI臉 JEGO ZDJ臉CIEM I OPINIA! :)
WY艢LIJ JE NA anytrami@o2.pl
NAST臉PNIE ZDJ臉CIE ZOSTANIE OPUBLIKOWANE W SPECJALNEJ GALERII! :)


7 komentarzy:

  1. 艢wietny pomys艂! :-)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Cudowne :D Kocham lody bananowe, jedyne co mi w nich przeszkadza, to 偶e potem siedz臋 przytulona do kaloryfera :D

    OdpowiedzUsu艅
  3. Ja te偶 tak na przek贸r pogodzie wczoraj z m臋偶em i dzieckiem zjedli艣my wega艅skie (kupne) lody truskawkowe i waniliowe :) Z banan贸w kiedy艣 pr贸bowa艂am robi膰, ale m贸j sprz臋t nie wytrzyma艂 tego ci艣nienia, no i na tym si臋 sko艅czy艂o :)

    OdpowiedzUsu艅
  4. Tak, ten deser kokosowy genialnie sprawdza si臋 w lodach :D Pycha

    OdpowiedzUsu艅
  5. Mimo 偶e siedz臋 chora, te lody bardzo mnie kusz膮 ;D

    OdpowiedzUsu艅
  6. Latem by膰 mo偶e zrobi臋 podobne, a p贸ki co, wol臋 cieplutkie kakao :))

    OdpowiedzUsu艅

Co s膮dzisz o tym przepisie?

INSTAGRAM @plantbasedmartyna