wtorek, 17 stycznia 2017

wegańskie burgery, lody i pizza...WEGANKA W WARSZAWIE #4


Jakiś już czas temu korzystając jeszcze z przerwy świątecznej wybrałam się na weekend do Warszawy i oczywiście nie obyło się bez "zwiedzenia" wege miejsc! ;) Burgery w Krowarzywa i lody w Nice Cream nigdy nie zawodzą - uwielbiam te miejsca! Dodatkowo po raz pierwszy odwiedziłam też 100% wegańską pizzerie - Vegan Pizza, którą bardzo Wam polecam :) Jeśli chcecie wiedzieć jak dokładnie spędziłam mój czas i co takiego jadłam zapraszam do obejrzenia poniższego vloga


Jesli film Ci sie podobał zasubskrybuj mój kanał >>KLIK<<

4 komentarze:

  1. Tyle pyszności i jak tu nie być głodnym ? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. krowarzywa jest genialna! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a w ogóle jak będziesz jeszcze w Warszawie, to polecam kawiarnię kawka z kotem (też w centrum) - bufet 100% wegański i Youmiko Vegan Sushi - rewelacja :D Ja co prawda nie jestem weganką, ale często wybieram taką kuchnię, więc jestem na etapie odkrywania takich restauracji w swoim mieście. I powiem Ci, że jest ich zadziwiająco dużo (w stosunku do tego ile ich było jeszcze 2-3 lata temu)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kojarzę te miejsca ;) Na sushi wybieram się już dłuuugo długo i jakoś nigdy nie trafiam haha ale bardzo chce spróbować :)

      Usuń

Co sądzisz o tym przepisie?

INSTAGRAM @plantbasedmartyna