艣roda, 4 maja 2016

relacja z kulinarnych potyczek blogger贸w ( VIII tydzie艅 weganizmu)


Jak pewnie ju偶 wiecie z poprzedniego posta, w sobot臋 bra艂am udzia艂 w Kulinarnych Potyczkach Blogger贸w.
Postanowi艂am, 偶e napisze r贸wnie偶 kr贸tk膮 relacj臋 z tego wydarzenia i wzbogac臋 j膮 o kilka zdj臋膰, a tak偶e VLOG :) Zapraszam Was wi臋c do obejrzenia poni偶szego filmu! :) Ogl膮dajcie w HD, jak zawsze :)





Co moge napisa膰 o samym wydarzeniu? By艂o ono zorganizowane przez Stowarzyszenie Empatia w ramach VIII Tygodnia Weganizmu. By艂o w艂a艣ciwe wydarzeniem ko艅cz膮cym tegoroczny tydzie艅 weganizmu. W potyczkach bra艂o udzia艂 trzech blogger贸w - ja, Wega艅ska Babeczka oraz Wegania


Wega艅ska Babeczka przygotowa艂a kokosow膮 zup臋 z czerwonej soczewicy
Wegania ugotowa艂a potraw臋 jednogarnkow膮 z quiona, pomidor贸w, papryki (i kilku innych warzyw jakich nie pami臋tam :c) oraz czarnej fasoli
Ja, jak ju偶 pewnie wiecie przygotowa艂am chana masa - PRZEPIS >>KLIK<<, kt贸re okaza艂o si臋 zosta膰 zwyci臋skim daniem ♥♥♥
Wydarzenie by艂o 艣wietne - na pocz膮tku troch臋 si臋 stresowa艂am gotowa膰 przed patrz膮cymi na mnie lud藕mi, ale wszyscy byli tacy mili, 偶e szybko si臋 wyluzowa艂am i nawet nie zauwa偶y艂am kiedy potrawa by艂a gotowa, a nast臋pnie - garnek sta艂 si臋 pusty... ;) Pozna艂am duzo ciekawych os贸b, a przede wszystkim by艂o to dla mnie bardzo warto艣ciowe wydarzenie, kt贸re na艂adowa艂o mnie pozytywn膮 energia i da艂o kopa do dzia艂ania! ♥ 






 Wega艅ska babeczka :)




Wegania :)




5 komentarzy:

  1. Brawa, wielkie brawa :D I szacunek, 偶e podj臋艂a艣 si臋 tego wyzwania :D

    OdpowiedzUsu艅
  2. ale fajnie! Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Kochana, wielkie gratulacje jeszcze raz! Jestem dumna :*

    OdpowiedzUsu艅
  4. Gratuluj臋! :) U mnie nied艂ugo brownie z Twojego przepisu, z moimi ma艂ymi modyfikacjami :)

    OdpowiedzUsu艅
  5. 艢wietna akcja i z pewno艣ci膮 pe艂ne interesuj膮cych smak贸w wsp贸lne gotowanie :)

    OdpowiedzUsu艅

Co s膮dzisz o tym przepisie?

INSTAGRAM @plantbasedmartyna