środa, 16 listopada 2016

wegański jadłospis - what i eat in a day (9)


Po pierwsze - chciałabym ogłosić, że właśnie minął rok od kiedy utworzyłam kanał na YouTube i zaczęłam dodawać na niego filmy! Cieżko mi uwierzyć, że ten czas tak leci...Przez rok do mojego kanału dołączyło ponad 1200 osób, które go obserwują, za co serdecznie Wam dziekuję, bo to właśnie Wy i Wasze komentarze są dla mnie motywacją, aby dalej prowadzić kanał ♥
Na kanale dawno nie był foodbooka, które bardzo lubicie i o które przez ten czas prosiło mnie sporo osób, wiec z tej okazji mam dla Was nowy filmik, którym jest właśnie What I Eat in a Day, czyli mój całodniowy wegański & bezglutenowy jadłospis :) Mam nadzieję, że Was zainspiruje! :) Zapraszam do oglądania i pamietajcie, że ogladamy w HD! ;) 

P.S. Jeśli jeszcze nie subskrybujesz mojego kanału kliknij TUTAJ i dołącz, aby na bieżąco otrzymywać informacje o nowych filmach! :)


1 komentarz:

Co sądzisz o tym przepisie?

INSTAGRAM @plantbasedmartyna