piątek, 25 listopada 2016

krem czekoladowy z tofu


Krem czekoladowy, który możesz zjeść zarówno na śniadanie, jak i na deser. Istnieje taki?
Tak! I właśnie chcę Wam przedstawić na niego przepis :)
Gdy zaczniecie dzień od miseczki pełnej czekoladowej dobroci, ten dzień na pewno bedzie udany! ;) Krem który dzisiaj Wam przedstawiam sprawdzi się idealnie zarówno jako śniadanie jak i deser, wiec jest bardzo uniwersalny :) W dodatku zawiera same zdrowe składniki, a smakuje wręcz jak mus czekoladowy ♥ Dzięki dużej ilości białka syci na długo! Sam w sobie jest wyśmienity, ale mozecie podać go z dowolnymi dodatkami takimi jak bakalie, posiekana czekolada (czekolady nigdy za wiele!), masło orzechowe czy świeże owoce :) Do jego przygotowania użyłam jogurtu jaglanego o smaku kakaowym od KOKO YOGO, o których pisałam Wam kilka dni temu, jeśli jeszcze nie widzieliście postu - >>KLIK<< 








KREM CZEKOLADOWY Z TOFU 
1 porcja śniadaniowa // 2 porcje deserowe


200g tofu naturalnego
sok z 1/2 cytryny
kubeczek (160g) deseru jaglanego o smaku kakaowym YAGŁY YOGO
łyżka syropu klonowego (lub więcej do smaku)
czubata łyżka kakao lub karobu

Tofu miażdżymy widelcem, dodajemy sok z cytryny i deser jaglany i blendujemy na gładką masę. Następnie dodajemy kakao i syrop klonowy, mieszamy i chłodzimy w lodówce min. 4h, a najlepiej całą noc. Podajemy z ulubionymi dodatkami. Smacznego! :)


PRZYGOTOWAŁAŚ/EŚ TEN PRZEPIS?
BĘDZIE MI MIŁO, JEŚLI PODZIELISZ SIĘ JEGO ZDJĘCIEM I OPINIA! :)
WYŚLIJ JE NA anytrami@o2.pl
NASTĘPNIE ZDJĘCIE ZOSTANIE OPUBLIKOWANE W SPECJALNEJ GALERII! :)

11 komentarzy:

  1. Ta konsystencja powala <3
    https://rankiemwszystkolepsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Smacznie wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam taki "budyń" z dodatkiem tofu - niby deser, niby pełnoprawny obiad :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiedziałam że tofu tak fajnie sprawdzi się w deserku:) jogurty mnie ciekawią tym bardziej, że planuję zrezygnować z nabiału i szukam jakiegoś zastępstwa:) lubię karob ale kupiłam ostatnio surowe kakao i to ono teraz u mnie króluje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam tofu na słodko i polecam Ci wszelkie kremy z jego udziałem :)

      Usuń
  5. Jadłybyśmy aż by się nam uszy trzęsły :D

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o tym przepisie?

INSTAGRAM @plantbasedmartyna