poniedzia艂ek, 21 listopada 2016

nowa ro艣linna alternatywa dla jogurtu! jogurt jaglany YAG艁Y YOGO


Jeste艣cie fanami tradycyjnych, mlecznych jogurt贸w? 
A moze...byli艣cie? ;) 




Ja by艂am wr臋cz uzale偶niona od jogurt贸w zanim przesz艂am na weganizm. Jad艂am ich na prawd臋 du偶o! Teraz ta ilo艣膰 mnie przera偶a, zw艂aszcza kiedy wiem, jak bardzo szkodliwy wp艂yw ma nabia艂 na nasze zdrowie. Tak, dobrze czytasz. Slogan "pij mleko b臋dziesz wielki" to jeden wielki kit i w艂a艣ciwie, moim zdaniem, nie powinien on kiedykolwiek ujrze膰 艣wiat艂a dziennego...Ale nie b臋d臋 w tym wpisie bojkotowa膰 mleka, bo chc臋 utrzyma膰 go w pozytywnej atmosferze, poniewa偶 mam dla Was bardzo dobre wie艣ci!
Na polskim rynku pojawi艂y si臋 nowe, ro艣linne alternatywy dla jogurt贸w!
S膮 to jogurty kokosowe oraz jaglane od KOKO YOGO.




KOKO YOGO to bezmleczne, ro艣linne produkty wega艅skie zawieraj膮ce bakterie probiotyczne.
Jest to wspania艂a alternatywa dla os贸b uczulonych na produkty mleczne i mleko,
dla Wegan oraz os贸b z nietolerancj膮 glutenu.
Produkowane s膮 r臋cznie bez u偶ycia jaj, m膮ki, cukru oraz bez soi.
Ca艂y asortyment Koko Yogo jest produkowany z najwy偶szej jako艣ci BIO sk艂adnik贸w 
bez u偶ycia konserwant贸w.
Musz臋 te偶 doda膰, 偶e produkty posiadaj膮 znaczek Viva dla Wegan i Wegetarian :)



Kilka dni temu otrzyma艂am  do przetestowania jogurty z serii YAG艁Y YOGO, kt贸re produkowane s膮 bazie kaszy jaglanej. S艂yszeli艣cie kiedy艣 o jogurcie z jaglanki? Ja nie, wiec by艂am bardzo ciekawa jak smakuj膮. I powiem Wam, 偶e bardzo mi posmakowa艂y! Do wyboru mamy trzy wersje smakowe - naturaln膮, kokosow膮 oraz kakaow膮 wi臋c ka偶dy znajdzie co艣 dla siebie :) Dla mnie wszystkie trzy wersje smakowe bardzo przypad艂y do gustu i cie偶ko mi wybra膰 faworyta. Sprawdzaja si臋 艣wietnie jedzone solo, ale tak偶e wy艣mienicie smakuj膮 z dodatkiem domowej granoli czy owoc贸w. Mo偶na na ich bazie przygotowa膰 nawet ciasto, o czym przekonacie si臋 nied艂ugo, bo ju偶 mam dla Was przepis, kt贸ry czeka na publikacj臋 na blogu :)



Opr贸cz serii YAG艁Y YOGO mo偶ecie zasmakowa膰 r贸wnie偶 w KOKO YOGO czyli jogurtach na bazie mleka kokosowego. Po wiecej informacji odsy艂am Was na stron臋 producenta >>KLIK<<
A mo偶e ju偶 pr贸bowali艣cie kt贸rego艣 z wcze艣niej wspomnianych deserk贸w/jogurt贸w? Je艣li tak, kt贸ry najbardziej Wam smakowa艂? A je艣li nie - kt贸ry najch臋tniej by艣cie spr贸bowali? ;)




Wpis powsta艂 we wsp贸艂pracy z KOKO YOGO

6 komentarzy:

  1. Ch臋tnie bym jad艂a tylko nie podoba mi si臋 ta glukoza w sk艂adzie ..:-)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Ja niestety jestem na nie... z powodu sk艂adu. Jednak dobrze, ze pojawiaja sie alternatywy dla jogurt贸w mlecznych. Oby by艂y bardziej dostepne.

    OdpowiedzUsu艅
  3. Naprawd臋 niez艂y asortyment dosta艂a艣 :D

    OdpowiedzUsu艅
  4. Dobra alternatywa bior膮c pod uwag臋 fakt posiadania szczep贸w bakteryjnych :D z drugiej strony sporo cukr贸w.. Jednak b臋d臋 stara艂a si臋 je zdoby膰, strasznie ciekawi mnie smak tych jogurt贸w

    OdpowiedzUsu艅
  5. super! tylko nie widz臋 na stronie internetowej jak i gdzie kupi膰...ale ciesz臋 si臋, 偶e powstaje coraz wi臋cej alternatyw dla mlecznych produkt贸w, kt贸re r贸wnie偶 zawieraj膮 zdrowe bakterie

    OdpowiedzUsu艅
  6. Anonimowy22:30

    Ja sama robi臋 jogurt jadalny o niebo lepszy o tych tu pokazanych Kupi艂am je aby spr贸bowa膰,ale smak maj膮 okropny.Wylalam je do zlewu.Zatem nie polecam.W smaku jak krochmal.

    OdpowiedzUsu艅

Co s膮dzisz o tym przepisie?

INSTAGRAM @plantbasedmartyna