czwartek, 11 maja 2017

krem snickers w zdrowej wersji!


Kto by pomyślał, że z takich składników może powstać coś tak pysznego...I faktycznie nawiązującego smakiem do snickersa - mamy tutaj smak karmelowy, czekoladowy i orzechowy. W dodatku krem jest słodziutki, a nie ma w nim ani grama cukru rafinowanego! Jestem naprawdę bardzo zadowolona z tego przepisu - ostatnio to mój ulubiony krem! Aż cieżko uwierzyć z czego jest zrobiony i że jest taki zdrowy! Smakuje dobrze jako dodatek do deserów, owsianki, pancakes, naleśników czy jako smarowidło do pieczywa. Ja lubię też wyjadać go z miseczki bez żadnych dodatków... :D Spróbujcie koniecznie! <3








ZDROWY KREM A'LA SNICKERS 
ok. 360g kremu


200g ugotowanej na miękko białej fasoli (użyłam fasoli Piękny Jaś i taką polecam gdyż jest lekko słodkawa)
100g daktyli - świeżych lub suszonych
60g pasty orzechowej Kuchnie Świata >>KLIK<< lub masła orzechowego
50-80ml mleka roślinnego
łyżka karobu (można zastąpić kakao)
łyżka kakao

Wszystkie składniki oprócz karobu i kakao dokładnie miksujemy na gładką masę. Dodajemy kakao i karob i mieszamy za pomocą łyżki. Przechowujemy w szczelnie zamknietym pojemniku/słoiku w lodówce do 5 dni. Smacznego! :)


PRZYGOTOWAŁAŚ/EŚ TEN PRZEPIS?
BĘDZIE MI MIŁO, JEŚLI PODZIELISZ SIĘ JEGO ZDJĘCIEM I OPINIA! :)
WYŚLIJ JE NA anytrami@o2.pl
NASTĘPNIE ZDJĘCIE ZOSTANIE OPUBLIKOWANE W SPECJALNEJ GALERII! :)

10 komentarzy:

  1. Wyśmienicie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny :) Kiedyś bym nie pomyślała, że z fasoli można tworzyć tyle smakowitości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda niezwykle smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat jestem na diecie, a Ty takie pyszności wstawiasz! Koniecznie do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Robiłam kiedyś podobny na cieciorce :) Muszę spróbować wersji z fasolką!
    http://rankiemwszystkolepsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyjadałybyśmy paluchem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś był krem snickers - uwielbiałam go :) Połączenie słodkiego i słonego w jednym jest moim ulubionym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy może być użyta fasola z puszki? :)

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o tym przepisie?

INSTAGRAM @plantbasedmartyna