wtorek, 20 grudnia 2016

czy weganie muszą jeść zdrowo?


Dzisiaj chciałabym poznać Wasze zdanie na temat...diety wegańskiej w połączeniu ze 100% zdrowym odżywianiem. Wiele osób uważa, że weganie m u s z ą jeść w 100% "czysto" i zdrowo, nie wolno nam już zjeść smażonych frytek czy chipsów/czekolady... Jednak p r a w d z i w a definicja weganizmu jest zupełnie inna! Jestem ciekawa, co sądzicie na ten temat! Dajcie mi koniecznie znać :) Zapraszam do obejrzenia poniższego filmiku, na którym mówię o moich odczuciach. 
Przy okazji bedzie mi miło, jeśli zasubskrybujesz mój kanał >>KLIK<< wtedy jako pierwszy będziesz wiedział o nowych filmach! :)


1 komentarz:

  1. wydaje mi się, że nikt nie musi jeść zdrowo, nie ważne czy jesz mięso, czy jesteś wegetarianką, czy też weganką. Wydaje mi się, że każdy powinien starać się odżywiać zdrowo, ale jak czasem pozwolisz sobie na coś smażonego albo wysoko kalorycznego to świat się nie zawali :)

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o tym przepisie?

INSTAGRAM @plantbasedmartyna