piątek, 25 grudnia 2015

moja pierwsza weganska wigilia - vlog


Witajcie kochani! ♥ 
Jak czujecie się po Wigilii? Mam nadzieję, że brzuchy macie pełne wegańskimi pysznościami,
spędziliście cudowny czas z najbliższymi i Mikołaj trafił w Wasz gust :)
Mój wczorajszy dzień był bardzo udany. Postanowiłam nagrać dla Was świąteczny vlog,
dzięki czemu teraz możecie zobaczyć jak wyglądała moja pierwsza wegańska Wigilia i przygotowania do niej.
Byla to moja trzecia Wigilia bez miesa, ale jak wcześniej wspomniałam - pierwsza wegańska :)
Wegańskie potraw w 100% dają radę! Było tak pysznie, że żałowałam, że nie mam 2 żołądkow :D
Zapraszam do obejrzenia vloga :) Jeśli się Wam podobał, nie zanudziliście się i chcecie więcej vlogów - piszcie! :) 
P.S. Oglądajcie koniecznie w HD!


6 komentarzy:

  1. Dzięki, już oglądamy i subskrybujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te paszteciki upiekłaś bezglutenowe? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepis na pszteciki będzie? :)

    ...........
    Nie ma sza co:) Przyjemność po mojej stronie ;)
    Dziękuję :) Masz rację:) Sama powtarzam, że nadzieja potrafi zdziałać cuda i trzeba mieć nadzieję :) Czas jeszcze bardziej wprowadzić to w życie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą przepisy na prawie wszystkie dania z filmu :)

      Usuń
  4. U nas co prawda wegańskiej Wigilii nie było ale dania i wypieki, które zrobiłyśmy były lekkie, nie tłuste, nie smażone, nie przecukrzone i przede wszystkim bez glutenu :D
    Brawa dla Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o tym przepisie?

INSTAGRAM @plantbasedmartyna