środa, 18 listopada 2015

VIDEO-RELACJA Z WEGE FEST WAWA 2015 + spotkanie bloggerów

W ubiegłą sobotę - 14 listopada 2015r. w Warszawie odbył się WEGE FEST, czyli wydarzenie pełne wegańskich pyszności! Razem z innymi bloggerami z caaaałej Polski już wcześniej planowaliśmy spotkać się w Warszawie, a że termin spotkania zbiegł się z owym wydarzeniem nie wahając się ruszyliśmy na podbój WEGE FESTu :) Było wspaniale! Cudowne towarzystwo, pyszne jedzenie, wystawców było na prawdę wielu, miejsca w brzuchu niestety nie... :( Każdy znalazłby coś dla siebie - od ciast i innych słodkości, przez curry, falafel po makarony, sajgonki, aż do sushi...Poza tym wiele innych stoisk ze zdrową żywnością, czekoladą (próbowałam czekolady 100% kakao od Zottera, co za obłęd! nawet nie wiedziałam, że taka jest... :)), książkami o weganizmie, ubraniami i biżuterią. Na prawdę świetnie zorganizowane wydarzenie :) Już czekam na następną edycję! :) Po WEGE FEŚCIE udaliśmy się jeszcze na boskie ciasta do Vege Miasta - z całego serca polecam tofurnik cytrusowy, który smakował jak tradycyjny sernik ♥ Ostatnia informacja - ostatnio założyłam kanał na youtube, który mam zamiar cały czas rozbudowywać, kilka pomysłów już mam, mile widziane także Wasze idee na filmiki jakie chcecie na nim zobaczyć! A tym czasem zapraszam na video-realcję z sobotniego dnia :) Oglądającie w HD!



2 komentarze:

Co sądzisz o tym przepisie?

INSTAGRAM @plantbasedmartyna