poniedziałek, 23 listopada 2015

czekoladowa paczka Terravita

W tamtym tygodniu przyszły do mnie dwie paczki. Dzisiaj podzielę się z Wami zawartością jednej z ich :) Była to mała i niepozorna paczka, ale po otworzeniu...moim oczom ukazało się 18 czekolad! Jest to nowa seria czekolad Terravity, którą na pewno wszyscy znają :) Tym razem firma stworzyła serię czekolad o wysokiej zawartości kakao - mają aż 70% masy kakaowej! Uwielbiam ciemne czekolady i im wiecej % kakao tym lepiej dla mnie, wiec bardzo ucieszyłam się, kiedy się dowiedziałam, że zostałam wybrana jako testerka :) Dziękuję BLOGmedia i Terravita :)




Mniej szczęśliwa byłam kiedy odkryłam, że nadziewane czekolady z tej serii niestety nie są wegańskie, ponieważ masa w środku zawiera mleko :( Jednak z trzy rodzaje z nowej serii są wegańskie! I to jest dobra wiadomość :) W nowej serii znajdziecie następujące czekolady (zaz. na zielono są wegańskie): klasyczna gorzka, z nadzieniem cytrynowym, wiśniowym i miętowym, ze skórką pomarańczy oraz z crunchy owocowym.


Zaczęłam już testowanie (wegańskich) czekolad i niedługo dam Wam znać co o nich sądzę. Testerami niewegańskich czekolad zostaną moi rodzice i również udostępnię Wam ich opinię. Możecie już znaleźć te czekolady w sklepach - próbowaliście którejś? Smakowała Wam? :)



5 komentarzy:

  1. Anonimowy09:37

    Ale siara przeslać wegance do testowania niewegańskie czekolady :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałyśmy je już wcześniej ale właściwie to spróbowałybyśmy tylko tej klasycznej gorzkiej i ewentualnie tą crunchy, reszta to nie nasze smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale z Ciebie szczęściara z tymi czekoladami! Tylko pozazdrościć! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiedziałem, że Terravita ma taki wybór czekolada. Kiedyś jadłem od niej czekolady, ale żadna z nich nie trafiła do końca w mój gust. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cytrynowa najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o tym przepisie?

INSTAGRAM @plantbasedmartyna