sobota, 19 września 2015

zupa krem z brokuła







ZUPA KREM Z BROKUŁA Z GRZANKAMI
2 porcje


300g brokuła
duży ziemniak (ok. 160g po obraniu)
2 szklanki wody
kostka bulionowa
przyprawy do smaku (u mnie pieprz cytrynowy, ziołowy i sól)

jako dodatek - np. grzanki:
dwie kromki chleba razowego
świetnie też sprawdzają się prażone płatki migdałów!


Ziemniaka obrać i pokroić w kostkę. W garnku zagotować wodę, gdy zacznie wrzeć wrzucić kostkę oraz warzywa i gotować do miękkości. Następnie wszystko przelać do misy miksera i zmiksować na krem. Spróbować i doprawić do smaku, ponownie zmiksować. Przelać do miseczek.
Chleb pokroić w kostkę i wrzucić na suchą patelnie, podpiekać do chrupkości. W przypadku płatków migdałowych wystarczy też wrzucić je na patelnie i prażyć do momentu zezłocenia. Dodatki ułożyć na wierzchu zupy. Ja dodałam też garść kiełków :) Smacznego!


PRZYGOTOWAŁAŚ/EŚ TEN PRZEPIS?
BĘDZIE MI MIŁO, JEŚLI PODZIELISZ SIĘ JEGO ZDJĘCIEM I OPINIA! :)
WYŚLIJ JE NA anytrami@o2.pl
NASTĘPNIE ZDJĘCIE ZOSTANIE OPUBLIKOWANE W SPECJALNEJ GALERII! :)

4 komentarze:

  1. Słodka Babeczka14:53

    Muszę wypróbować taką brokułową ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. teenager ;)14:54

    mmm robiłam kiedyś zupkę krem z brokuła, jest pycha ! i u ciebie jeszcze z grzankami -mniam *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Paulina Pyrzewska14:54

    zupa wygląda po prostu genialnie, ale nie lubię brokułów :(

    OdpowiedzUsuń
  4. cook and look14:54

    Pycha! ja robie krem z migdałami :)

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o tym przepisie?

INSTAGRAM @plantbasedmartyna