sobota, 19 września 2015

tosty z bananem i masłem orzechowym


Idealne śniadanie ;) Nie wymaga ani dużo czasu, ani dużo pracy, a jego smak jest nieziemski..."Tosty Elvisa", bo Król Rock&Roll'a Elvis Presley je uwielbiał! Wcale mu się nie dziwie ;)





TOSTY ELVISA PRESLEYA
 Z MASŁEM ORZECHOWYM I BANANEM
1 porcja


cztery kromki chleba tostowego
dwie łyżki masła orzechowego
mały banan

Banana pokroić w plasterki. Chleb podzielić na dwie porcje po dwie kromki. Jedną z dwóch kromek posmarować masłem orzechowym, na to ułożyć banana i przykryć drugą kromką. Tak samo zrobić z pozostałymi składnikami. Włożyć kanapki do tostera i zapiec. Smacznego! :)



PRZYGOTOWAŁAŚ/EŚ TEN PRZEPIS?
BĘDZIE MI MIŁO, JEŚLI PODZIELISZ SIĘ JEGO ZDJĘCIEM I OPINIA! :)
WYŚLIJ JE NA anytrami@o2.pl
NASTĘPNIE ZDJĘCIE ZOSTANIE OPUBLIKOWANE W SPECJALNEJ GALERII! :)

9 komentarzy:

  1. pieczone truskawki14:51

    takie tosty lubię! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkara14:51

    racja, pyszne, szybkie i smaczne! :)
    dla mnie to połączenie jest bardziej przekonywujące niż masło orzechowe i dżem, moim zdaniem banan przebija wszystko! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Klaudia P14:51

    Wieki takich tostów nie jadłam... muszę zrobić koniecznie, bo Twoje tak kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. teenager ;)14:52

    tosty Elvisa *-* z całą pewnością moje smaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. cote14:52

    Elvis zdecydowanie wiedział co dobre! :d

    OdpowiedzUsuń
  6. Paulina Pyrzewska14:52

    jadłam kiedyś tosty z twarogiem i masłem orzechowym i również były bardzo dobre, lecz to połączenie też wydaje mi się być bardzo smaczne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Violé14:52

    Pisałam na śniadaniowym i tutaj też się powtórzę. Robiłam je już kilka razy i za każdym razem są boskie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyrwanazkontekstuu14:53

    kuszące:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kamciss14:53

    Jeszcze nigdy ich nie robiłam, ale strasznie mnie kusi! :)

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o tym przepisie?

INSTAGRAM @plantbasedmartyna